Σε γυναικεία χέρια το τιμόνι του δεύτερου HYUNDAI TUCSON, που παρέδωσε η ΕΚΟ Κύπρου
Αξέχαστο θα μείνει το φετινό καλοκαίρι για την κα Στέλλα Παπαπαρασκευά, που αναδείχθηκε ως η δεύτερη υπερτυχερή του μεγάλου διαγωνισμού της ΕΚΟ Κύπρου και της καινοτόμας εφαρμογής “EKO Smile”. Η χαρά ήταν έκδηλη στο χαμογελαστό πρόσωπο της νικήτριας, όταν παρέλαβε το πολυτελές αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 1η Αυγούστου στην Πλατεία Πρωταρά, παρουσία του Διευθύνοντα Συμβούλου της ΕΚΟ Κύπρου κ. Γιώργου Γρηγορά και στελεχών της Εταιρείας.
Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 09/03/2020 και δικαίωμα συμμετοχής είχαν όλοι όσοι εγκατέστησαν στην κινητή τους συσκευή την εφαρμογή “EKO Smile”. Η δεύτερη μεγάλη νικήτρια προέκυψε ύστερα από ηλεκτρονική κλήρωση, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 24 Ιουλίου, στην ειδικά διαμορφωμένη για την περίσταση αίθουσα στη Λεβέντειο Πινακοθήκη, παρουσία του CEO της ΕΚΟ Κύπρου κ. Γιώργου Γρηγορά, του Δήμαρχου Στροβόλου κ. Ανδρέα Παπαχαραλάμπους, καθώς και του Νομικού Συμβούλου κ. Κυριάκου Θεοδωρίδη από το δικηγορικό γραφείο Γιώργος Γιάγκου.
Οι χρήστες του EKO Smile App θα έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν ακόμα ένα αυτοκίνητο HYUNDAI TUCSON 1.6MPi PETROL 132PS STYLE PLUS MANUAL, με τιμή λιανικής πώλησης €20,900. Για να μπορέσετε κι εσείς να το διεκδικήσετε, εγκαταστήστε τώρα δωρεάν στην κινητή σας συσκευή το “EKO Smile App” - μέσω των Google Play και App store - και κάντε εγγραφή.
Ανάμεσα στα προνόμια που απολαμβάνουν οι χρήστες της εφαρμογής είναι και η δυνατότητα ενεργοποίησης της αντλίας και πληρωμής καυσίμων ανέπαφα, ενώ κάθε φορά που οι καταναλωτές προβαίνουν σε οποιαδήποτε αγορά από τα πρατήρια ΕΚΟ επιβραβεύονται με Smiles, δηλαδή ψηφιακούς βαθμούς που μπορούν να εξαργυρώσουν σε προϊόντα καταλόγου με ειδικά μειωμένες τιμές.
Παράλληλα, η ΕΚΟ Κύπρου προχωρά και σε νέες σημαντικές αναβαθμίσεις αυτής της καινοτόμου εφαρμογής. Πλέον, οι καταναλωτές έχουν την δυνατότητα να προβούν σε εξ αποστάσεως και επιτόπου πληρωμή για τις αγορές τους από τα πρατήρια ΕΚΟ, μέσω του πορτοφολιού της εφαρμογής “EKO Smile”. Επιπλέον, παρέχεται στους χρήστες η δυνατότητα να επικοινωνούν απευθείας με εκπρόσωπο της ΕΚΟ Κύπρου υποβάλλοντας τα ερωτήματά τους, προκειμένου να επιλύνονται άμεσα όποια ζητήματα τυχόν προκύπτουν.
Η ΕΚΟ Κύπρου - ως Εταιρεία πρότυπο στον τομέα των πετρελαιοειδών - θα συνεχίσει να καινοτομεί και να μετέχει ενεργά στον ψηφιακό μετασχηματισμό, με στόχο να κάνει την καθημερινότητα των καταναλωτών ακόμη πιο εύκολη παρέχοντας ταχύτητα και ασφάλεια στις συναλλαγές τους μέσα από τα πρατήρια ΕΚΟ, ενώ ταυτόχρονα θα τους επιβραβεύει.